dinsdag 12 januari 2010

Onzeker overkomen

Soms heb ik nog steeds het gevoel dat ik onzeker overkom. Omdat ik een te zachte stem heb. Ik weet dat het niet erg is omdat je je stem op meerdere manieren kunt gebruiken. Maar als een kind overstuur is dan vind ik het soms moeilijk om hem stil te krijgen. En ik weet niet of dat komt omdat ik onzeker ben of dat het ergens anders aan ligt. Ik probeer al wel meer met mijn stem te spelen. Maar ik weet niet of ik het wel goed doe. Dus ik probeer ook vaak aan mijn stagebegeleidster te vragen of ik het nou wel goed doe. En ze vind ook wel dat ik het goed doe maar toch twijfel ik aan mezelf. Ik probeer ook wel contact met de ouders te maken, maar dat wil niet altijd omdat ik te onzeker ben en bang ben dat ik wat fout zeg. Ik wil dus proberen om hier aan te werken en minder onzeker te zijn.

Geen opmerkingen: